wtorek, 17 grudnia 2013

Idą ŚWIĘTA!!!

   Hej =) !
    Nie mam najmniejszego pomysłu na prezenty świąteczne ani dla przyjaciół jak i dla rodziny.Chociaż dla przyjaciół świetne są wspólne zdjęcia, biżuteria albo coś takiego od serca co samemu można zrobić <3  Nawet nie wiem co ja bym chciała xD. No na pewno ciuchy haha ale to akurat każda dziewczyna sobie życzy. Mam zamiar iść na jakąś świąteczną bajkę z Zuzą ♡♥♡♥♡♥♡ W kinach jest ich teraz pełno :D. Już wiem że Oliwka kupiła mi skarpetki hahah x). Typowy świąteczny prezent. Iza chciała mnie zabrać na koncert NDK poszłabym gdybym znała więcej piosenek ^^. Sorrry Iza ;33. Święta to ja zawsze miło spędzam z rodziną a już po tym wszystkim gdy jest jeszcze wolne od szkoły to spotykam się ze znajomymi ;p.Sylwestra pewnie spędzę go z przyjaciółmi. Z postanowieniami to ja czekam do samego końca bo cały czas jeszcze je zmieniam =)
   A to moje zdjęcie  *.*


 I jestem ciekawa waszych planów na święta i pomysłów na prezenty  ^.^

1 komentarz:

  1. Ta jasne poszłabyś przyznaj się że ci się nie chciało ;///
    http://heart-of-jamaica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń